9 кл. ТЕМА: РЕКЛАМА




ТЕМА:  РЕКЛАМА

Підручник «Мистецтво» 9 клас (автор Масол Л.)
ХІД УРОКУ
Доброго дня! Для гарного весняного настрою перегляньте відеоролік за посиланням
А зараз налаштуйтеся на роботу. Отже, приступимо до роботи і спробуємо наше життя поповнити красою.
СПРОБУЙТЕ ВІДПОВІСТИ НА ЗАПИТАННЯ:
v Яка роль фотографії у нашому житті?
v Назвіть засоби виразності фотомистецтва. Порівняйте з живописом і графікою.
v У чому полягають особливості професії фотохудожника?

-        Яке ваше ставлення до реклами?
-        Яка реклама мала на вас найбільший вплив?
Вивчення нової теми. Мистецтвознавчий матеріал
ЗАПИС У ЗОШИТ
Мистецька скарбничка Реклама (від лат. «виголошую») — елемент культури, спосіб впливу на споживача, щоб з метою донести інформацію про предмет рекламування, сформувати відповідні потреби.
          Реклама стала нині частиною повсякдення, без неї важко уявити сучасне життя. Реклама багатофункціональна: вона має економічний, соціальний, політичний, культурний, просвітницький, психологічний, естетичний вплив на суспільство.
Реклама передбачає цілеспрямовану організацію заходів для отримання певної вигоди (прибутку, сформованої громадської думки, політичної мети).
За спрямованістю розрізняють рекламу комерційну (бізнесову, товарну) та соціальну, зокрема політичну, просвітницьку тощо. За характером вплив рекламних засобів може бути індивідуальним та масовим, тобто розрахованим на широке коло споживачів.
Аналіз творів мистецтва
v Визначте на ілюстраціях соціальну і комерційну рекламу.
                                             

 Перегляд відеоматеріалу за посиланням. 1 Соціальна реклама 

Перегляд відеоматеріалу за посиланням. 2  Соціальна реклама 


ЗАПИС У ЗОШИТ Залежно від території рекламу поділяють на:
- локальну (охоплює торговельний заклад або населений пункт);
- регіональну (охоплює певний регіон),
- загальнонаціональну (в масштабах однієї держави)
- міжнародну.
Реклама є комунікативним процесом, її сенс схоплюється миттєво і засвоюється на рівні підсвідомості, коли ми гортаємо сторінки преси, слухаємо радіо, дивимося на екран телевізора або подорожуємо лабіринтами Інтернету. Для цього використовують спеціальні рекламні прийоми комплексного впливу на людину з метою привернути її увагу, зацікавити й переконати: повтори тексту, гіперболізація, посилання на думку фахівців чи авторитетів, креативні візуальні ідеї тощо.
ПОДУМАЙТЕ!!! Аналіз творів мистецтва
v Які рекламні засоби, прийоми ви вважаєте найпереконливішими? 

Реклама існувала починаючи з античних глашатаїв, що сповіщали про театральні або спортивні видовища. Її вплив підвищився з поширенням друку.
Сучасні ЗМІ перетворили її на бізнес. Приміром, телебачення заповнене рекламними роликами. А з поширенням Інтернету реклама охопила колосальні території й усі категорії споживачів.  
ЗАПИС У ЗОШИТ (тільки - виділене)
До засобів розповсюдження рекламної продукції належать:
- кіно, відео, телебачення (короткометражні фільми, слайд-фільми, рекламні передачі, ролики, телезаставки);
- радіо (інтерв’ю, рекламні передачі та повідомлення, радіорепортажі);
- періодичні друковані видання (газети, журнали з рекламними оголошеннями й статтями);
- поліграфічна продукція (плакати, афіші, листівки, буклети, каталоги);
- пряме розсилання (рекламні поштові пропозиції, інформаційні листи);
- зовнішня реклама (білборди, плазмові екрани, транспаранти, вказівники, панно, вивіски та вітрини магазинів);
- світлова реклама (статичні й динамічні лайтбокси, електронні табло, газосвітлові оголошення, «рядок, що біжить»);
- реклама на транспорті (зовнішнє оформлення автомобілів, трамваїв і тролейбусів, вагонів метро, реклама в салонах громадського транспорту);
- ярмарки, виставки (презентації, прес-конференції, «круглі столи», зустрічі з фахівцями, демонстрація товарів, дегустація продуктів);
-  Інтернет (слайд-фільми, відеокаталоги, оголошення, банери).
Мистецька скарбничка
 ЗАПИС У ЗОШИТ  Білборд (англ. billboard — афіша, реклама на дошці) — рекламний щит на підставці, встановлений зазвичай на узбіччях автотрас поблизу місця продажу рекламованого товару, один з найпопулярніших видів зовнішньої реклами.
Під час розповсюдження реклами поширюють складові елементи фірмового стилю виробника: товарний знак або емблему, логотип, слоган, корпоративний колір, сувенірну продукцію.
Рекламісти, аби привернути увагу, викликати оптимістичний настрій споживача, застосовують візуальні образи. Доведено, що ефективним є співвідношення, коли 70% повідомлення становить відеоряд та мінімум тексту. У рекламних слоганах, текстових коментарях, музичному супроводі використовують народну творчість: прислів’я, приказки, частівки, казки, пісні.
Щоб вплив на споживача був дієвішим, у рекламі використовують живопис, театр, кіно, телебачення, літературу, музику. Тому рекламу можна сприймати як особливий, нетрадиційний вид сучасного мистецтва.
Часом дуже популярна антиреклама — інформація, яка покликана зменшувати інтерес до того чи того продукту, компанії. Наприклад, інтернет-користувачі поширюють власноруч виготовлені банери, принти, слогани, що розкривають негативну сутність певного бренду, речі, послуг. Навіть проводять конкурси антиреклами, визначають її рейтинги.
ЗАПИС У ЗОШИТ   Бренд (англ. brand — клеймо) — комплекс уявлень, асоціацій, емоцій, ціннісних характеристик про продукт або послугу. Складовими бренду є елементи фірмового стилю: назва (слово, словосполучення), логотип, палітра кольорів тощо.

ВИСНОВОК: Реклама здатна творити модель поведінки, використовуючи правила етикету, дає зразки культури спілкування, зокрема елементарні правила ввічливості. Отже, реклама формує певний стиль життя.

«Сходинка творчості "РЕКЛАМА"». Виконання творчого завдання є обов'язковою
1. Створення ескізу  реклами. Формат А5 (у вигляді малюнку) АБО
2. Зняти рекламу 
ТЕМАТИКА - соціальна. Орієнтовні теми:
- "Проти війни"
- "Боротоба з короновірусом"
- "Життя яскраве без тютюну"
- "Булінг"
- тощо 
Узагальнення вивченого матеріалу
Щоб перевірити наскільки ви ознайомилися та засвоїли  навчальний матеріал пропоную пройти тест за посиланням:


ЗАВДАННЯ
v Перегляньте рекламу на телебаченні, в Інтернеті. Проаналізуйте її художню цінність, верніть увагу на дизайн реклами.
v Виконати  творчу роботу 
v Підготуватися до перевірки знань  роботи «Фотомистецтво» «Реклама"  
                             Чекаю фото або відео вашіх 
                                        творчіх робіти 



Немає коментарів:

Дописати коментар