7 клас. ДИЗАЙН, Моделювання одягу



Тема. Мистецтво дизайну. Моделювання одягу.
Мета: ознайомитися з поняттям "дизайн", "мода". "стиль", "аксесуар"; вчитися  моделювати одяг з використанням різних способів творчої діяльності; розвивати мислення, творчу уяву, смак та відчуття краси;
ХІД УРОКУ
Для гарного весняного настрою перегляньте відеоролік за посиланням
А зараз налаштуйтеся на роботу. На вулиці прекрасна погода. І у вас і у мене чудовий настрій.
Отже, приступимо до роботи і спробуємо наше життя поповнити красою.
ВСТУП ДО УРОКУ
Сьогодні будемо говорити про мистецтво дизайну. Ми  поговоримо про той його бік, який нікого не лишає байдужим. Це — одяг, мода, стиль. Дизайн —  ніколи не зупиняє шляху свого розвитку, знаходиться в постійному творчому пошуку, присутнє в усіх проявах нашого побуту. Міняється життя, змінюємося ми, змінюється і наш одяг.
Сьогодні на уроці ми створимо ескіз  одягу, який буде відображати весну.
ОЗНАЙОМТЕСЯ З НАВЧАЛЬНИМ МАТЕРІАЛОМ
1. Дизайн. Види дизайну.
З давніх часів людина прагнула прикрасити своє життя, свій одяг, житло та побут. Так виникло мистецтво дизайну.
Дизайн (від англ.) designзадум, проект, рисунок — художнє конструювання зручних і красивих предметів, зовнішнього вигляду виробів у промисловості, фасадів споруд, інтер'єрів приміщень, одягу, взуття тощо
Дизайн — це сучасне поняття, яке широко вживається у всіх сферах життя.
Об'єктом дизайну може стати будь-що у нашому житті.
ВИДИ ДИЗАЙНУ. ЦЕ ТРЕБА ЗНАТИ!!!
ü     Промисловий дизайн (механізми, побутова техніка, мода і аксесуари). 
ü     Дизайн середовища (міського середовища, дизайн інтер'єрів, світловий дизайн, колористика і суперграфіка). 
ü     Дизайн процесів (фірмові стилі, дизайн церемоній, дизайн-програми). 

ü     Графічний дизайн (шрифти, поліграфія, вебдизайн, візуальна ідентифікація, товарні знаки, візуальні комунікації). 
ü     Ландшафтний дизайн (створення штучних і реконструкція зруйнованих ландшафтів, декоративна дендрологія). 
ü     Архітектурний дизайн (масове будівництво, інженерні споруди).
З графічним дизайном ми з вами познайомилися на минулих уроках, коли виготовляли шрифти, стінівку.
Дизайнер.
Досить модною професією є й ди­зайнер.  Дизайнер - це художник, в якого на багато звичних речей може бути нестандартний погляд.
Дуже часто люди, дивлячись на роботу дизайнера, говорять: "Мені б і в голову таке не прийшло" 
ЦЕ ТРЕБА ЗНАТИ!!!
Дизайнер – модельєр створює нові моделі одягу, взуття, головних уборів, аксесуарів. Поряд  з модельєром зустрічаються такі слова як кутюр’є, стиліст.
Кутюр’є створює колекції моделей унікального одягу для будинків високої моди.
Стилістом називають спеціаліста, який здатен допомогти споживачу підібрати гардероб у єдиному стилі та доповнити його відповідальною зачіскою та макіяжем.
Видатні художники-модельєри України.
- Яких украінських дизайнерів ви знаєте?



(відповідь: Лілія Пустовіт, Діана Дорожкіна, Андре Тан, Микола Воронін, Сергій Єрмаков)
Багато чоловіків  перевершили у цій справі жінок,а деякі з них навіть у повній темряві навчилися  дарувати свою творчість людям
- Що робить одяг гарним? (відповідь: Колір, фасон, лінії, різні варіанти обробки.)
Мода та стиль
ЦЕ ТРЕБА ЗНАТИ!!!  Мода (від латинського modus — правило, спосіб) — це тимчасове переважання якого-небудь одного стилю або його частини в різних сферах життя і культури.
      Під поняттям «мода» розуміють нетри­вале панування тих чи інших смаків, що ви­являються у зовнішньому вигляді різних оточуючих предметів (одязі, взутті, автомобілях тощо).
    Стиль - це сукупність невеликих деталей або акцентів, що разом створюють індивідуальний образ.
Такими акцентами можуть бути будь-які деталі одягу, взуття та різноманітні аксесуари.
СТИЛІ ОДЯГУ. ЦЕ ТРЕБА ЗНАТИ!!!!
1. Класичний стиль в одязі - його відрізняє суворість, простота форм.
2. Спортивний стиль – це зручно та красиво. Ознаки спортивного стилю: лаконічність, зручність і функціональність, сучасні матеріали.
3. Романтичний стиль –ніжний, кокетливий та сентиментальний одяг. Романтика й у кольоровій гамі, й у виборі тканин – легких, прозорих, невагомих.
4. Джинсовий стиль. Характерна особливість –  спортивність, велика кількість кишень, блискавок, оздоблення стрічкою, металеві ґудзики, заклепки, дуже раціональний крій.
5. Матроський стиль –риси: простора блуза з матроським коміром або жакет, який носять з майкою або яскравою, смугастою блузкою. Бейки, емблеми – у якості оздоблення. Обов’язкові кольори – білий, синій, червоний.
6. Фольклорний стиль. Вишиті «селянські» блузи, вишиванки.

ПЕРЕГЛЯД ВІДЕОРОЛІКА 

100 лет моды: 7 образов Украины" ЗА ПОСИЛАННЯМ  

7. Східний – охоплює культуру арабських народів і азіатських національностей.
8. Диско – для цього стилю одягу характерне все блискуче - «металеві» тканини, люрекс,  мішура, стрази і т. п.
Рубрика "Це цікаво!".
Що ж таке аксесуар? Аксесуар -  означає "доповнення".
З XII по XVII століття носили маленьке ручне дзеркальце.
У наступному столітті популярні були флакони для парфумів, табакерки, зубочистки, годинник і навіть маленькі ситечка!
Віяло відоме з глибокої старовини.
Штучні квіти любили носити єгиптянки (ще в 3000 році до н.е.!), гречанки і римлянки. Їх робили з паперу або кольорового шовку і збризкували духами.
 Носовичок спочатку лише тримали в руці, демонструючи багату мереживну обробку. Витирати ними носи стали тільки в XIX столітті.
САМОСТІЙНА ПРАКТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ
Ви  сьогодні будете дизайнерами одягу і розробите ескіз костюму для власного гардеробу (спортивний одяг, святкова сукня, шкільна форма) Робота виконується в альбомі
ЗРАЗОК

   








ПІДСУМОК УРОКУ.  Гра "Правда-неправда".
1.  Існують такі стилі одягу: архітектурний, промисловий, ландшафтний.
2. Дизайн охоплює усі сфери нашого життя.
3. Лілія Пустовіт - це відома телеведуча.
4. Модельєр, кутюр'є, дизайнер - це люди однієї професії.
5. Класичний стиль характеризується білими та синіми кольорами. У цьому стилі наявні різноманітні емблеми, матроські комірці.
6. Мода - це тимчасове переважання певного стилю і типу в одязі.
7. Романтичний стиль характеризується жіночністю, легкістю та нарядністю.
8. Сумочка, ремінь, шарф, хустинка, біжутерія, рукавички - це аксесуари.
-Я думаю ви впоралися з цією грою! Якщо ні, перевірте себе
(відповідь: 1-ні; 2-так; 3-ні; 4-так; 5-ні; 6-так; 7-так; 8-так)
Бажаю, діти, успіхів постійних
І знань бажаю вам міцних, надійних.
Щоб їх змогли в житті застосувати
І будь – які вершини підкоряти!

ЗАВДАННЯ
1. Опрацювати урок (там де «ТРЕБА ЗНАТИ», ще раз перечитати), на наступний урок невелика самостійна робота
Звертаю вашу УВАГУ!
Всі практичні роботи, які ви виконуєте,
необхідно зробити ФОТО   та прислати. 




Немає коментарів:

Дописати коментар