5 клас . ПРОЄКТ: "М*яка іграшка" І та ІІ етапи

 

Доброго дня, вітаю вас на нашому уроку. На минулому уроку ми з вами почали знайомство з улюбленим предметом всіх дітей – ІГРАШКОЮ.

Перегляньте відеоматеріал до уроку


Для перевірки знань минулого уроку необхідно пройти тест за посиланням

https://docs.google.com/forms/d/1ZFuxfk6YFJgYkoBbtdjxADrzPepCmr7z9vM7bpjIQtw/edit

Ми з вами починаємо працювати над ПРОЕКТОМ № 4.

Записати в зошит,  як ми завжди з вами робимо:

1.    Число

2.    Проєкт № 4

3.    Тема проєкту

4.    Етапи проектування

ПРОЄКТ № 4

«ВИГОТОВЛЕНН МЯКА ІГРАШКА»

І Організаційно-підготовчий етап

1.1. Вибір об’єкту – М’ЯКА ІГРАШКА (ведмідь Тедді)

1.2. Вибір техніки виконання – технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом; додаткова -технологія  аплікації

1.3.  Обґрунтування виробу об’єкта проектування – кожний пише своє обгрунтування.

ПРИКЛАД:

1      варіант . Я обираю м’яку іграшку – ведмедик  тому що: вона має просту будову; можна виготовити з будь-якого м`якого матеріалу, та різними способами; зручна у використанні.

2 варіант. Мяка іграшка  - дитяча іграшка з хутра або іншої м'якої тканини, призначена для гри. Іграшка - один з найдавніших видів декоративно - прикладного мистецтва, мистецтва.  Іграшка завжди супроводжувала людину. Різного роду іграшки були знайдені в похованнях Єгипту, Греції, Римської імперії. У далекі часи, коли ще не було спеціальних майстерень, які виробляють іграшки, їх створювали народні умільці – кустарі. Це були перші народні художники, які передавали свою майстерність із покоління в покоління.

 

1.4. Аналіз майбутньої діяльності

       дотримання геометричних параметрів;

       раціональне використання матеріалів;

       дотримання технології виконання;

       мати естетичний вигляд.

Доцільно виготовити іграшку з матеріалів, які можна знайти дома.

 ІІ Конструкторський етап 

 2.1.  Складання ескізу


 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:

1. Записати І етап до робочого зошита

2.  Скласти ескіз в робочому зошиті (на окремому аркуші, як ми завжди робимо)

3. Принести на наступний урок улюблену свою іграшку та скласти історію або розповідь про свою іграшку.

Немає коментарів:

Дописати коментар