8 кл. ПРОЄКТ " Підставка для прикрас" І етап (підготовчий)

 Всім доброго дня! 

Ми з вами приступаємо до виконання ПРОЄКТУ № 
Але для початку давайте з вами пригадаємо проєктну діяльність, методи, які використовують у проєктуванні. 
Для цього вам необхідно виконати перевірку знань
 (оцінка в журнал)
 за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/1UOOHkB2IBk7gt0mhsy6LCFcXpHuH4D3LndQX0oAfUZs/edit

УВАГА, ЦЕ ВАЖЛИВО!!!! Я пропоную кожному виготовити цей проєкт з того матеріалу, який знайдеться у кожного вдома. Це може бути:  екошпагат, картон, тканина, нитки, вторсировина (палички з під морозива, картон тощо) тощо
Тобто кожний сам вирішить з якого матеріалу він буде виготовляти. Нижче переглянете приклади. 
Незабаром, в травні, ДЕНЬ МАТЕРІ і саме виготовлення цього проєкту стане вам у пригоді, як подарунок до цього свята. 
ОТЖЕ записуємо в зошит (все як ми з вами робили раніше)
ПРОЄКТ № 

ТЕМА: ВИГОТОВЛЕННЯ ПІДСТАВКИ ДЛЯ ПРИКРАС
 Виконав (ла): ПІБ , учень (ця) ___________  класу КЗШ І–ІІІ ст. №31.
Керівник проекту: Бондаренко О.Л.
І Організаційно-підготовчий
1.1. Вибір об’єкту – ПІДСТАВКА ДЛЯ ПРИКРАС
1.2. Вибір техніки виконання – технологія …………………….. (своя)
1.3 Обгрунтування:…………. у кожного своє обгрунтування
НАПРИКЛАД: 
 Підставка для прикрас - це потрібна і проста у виготовленні річ. яку можна виготовити з будь якого матеріалу. Вона дає можливість зберігати прикраси в одному місці і завжди знайти їх.  Підставка для прикрас, зроблена своїми руками, може стати оригінальною прикрасою  або подарунком для будь якої дівчини, сестри та для своєї любимої матусі.
1.4. Аналіз майбутньої діяльності
      раціональне використання матеріалів;
      дотримання технології виконання;
      мати естетичний вигляд.
1.5 Термін виконання роботи – 

1.6 Історична, інформаційна довідка…………………….
(самостійно записуємо, знаходимо інфо в мережі Інтернет)

ЗАВДАННЯ
1. Записати в зошит І етапи
2. ПОШУКОВА РОБОТА: переглянути в мережі Інтернет варіанти та ідеї для проєкту.
3. Записати інформаційну довідку.

Немає коментарів:

Дописати коментар