Всім доброго дня! Я рада вітати вас на наших уроках. На минулих уроках ми разом знайомилися з чарівним світом писанкарства.
УВАГА, ЦЕ ВАЖЛИВО!!!! Сьогодні я пропоную кожному виготовити писанку з того матеріалу, який знайдеться у кожного вдома. Це може бути: квілінг, екошпагат, тканина, нитки, стрічки, серветки, ізонитка тощо
Тобто кожний сам вирішить яку писанку незвичайну він буде виготовляти. Нижче переглянете приклади.
ОТЖЕ, починаємо (переглянути, прочитати)
І та ІІ ЕТАПИ
ТЕМА: ВИГОТОВЛЕННЯ СУВЕНІРУ
(на Великодень –
писанка)
6 клас Виконав (ла): ПІ , учень (ця) 6
класу КЗШ І–ІІІ ст. №31.
Керівник проекту:
Бондаренко О.Л.
І Організаційно-підготовчий
1.1.
Вибір обєкту – СУВЕНІР
1.2. Вибір техніки виконання: альтернативна
техніка
1.3. Обґрунтування виробу об’єкта проєктування:
Кожний пише своє обгрунтування
ЗРАЗОК Писанка – символ життя, весни й сонця,
який народився в прадавніх віруваннях українського народу.
Призначення писанки – вітати зі святом,
бажаючи всього найкращого в житті: родючості, здоров’я,
щастя,сили, краси….
Саме тому я обираю створення оригінальної, незвичної писанки, яка
буде виготовлена в альтернативній техніці. А щоб писанка була справді безцінним
скарбом та оберігала людину від різних напастей, незлагоди, нещасть і бід, її
потрібно виготовити власними руками. Тому основною ідеєю творчого проекту є пошук нових
креативних ідей щодо створення виробів, оздоблених різними видами
декоративно-прикладного мистецтва
1.4.
Аналіз майбутньої діяльності
•
раціональне
використання матеріалів;
•
дотримання
технології виконання;
•
мати
естетичний вигляд.
1.5 Термін виконання
1.6. Історична, інформаційна довідка
ІІ Конструкторський етап
2.
1. Складання ескізу:
Ескіз ви малюєте згідно до вашого задуму, їдеї (для пошуку їдей користуємося мережою Інтернет)
ПЕРЕГЛЯД відеороліка, який допоможе вам визначитися, яку писанку ви будете виготовляти
2.2.
Добір інструментів, матеріалів:
Для роботи мені буде потрібно:
тут ви записуєте ті інструменти та матеріали, якими ви будете користуватися. Але за основу ви берете дерев*яне або пінопластове яйце. Я про нього говорила ще у вересні місяці, потім нагадувала коли ми з вами почали в школі ще знайомство з писанкою. Тому у кожного повинно бути основа яйця. А вже оздоблення ви обираєте самостійно.
2.3. Організація робочого місця
2.3. Організація робочого місця
1.
Перевірка робочого
місця.
2.
Підготовка
необхідних інструментів.
3.
Підготовка
необхідних матеріалів
2.4.
Екологічне обгрунтування: я
пропоную виконувати роботу з натуральних матеріалів, щоб не шкодити
навколишньому середовищу та людині
ІІІ ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЕТАП
Виготовлення власної писанки згідно до ескізу та планування
ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ
ДОТРИМУВАТИСЯ ПРАВИЛ БЕЗПЕЧНОЇ ПРАЦІ!!!
ЗАВДАННЯ
1. Переглянути І та ІІ етапи (не записувати до зошита)
2. Переглянути в мережі Інтернет варіанти та ідеї для проєкту.
3. Намалювати ескіз - в зошиті
3. Намалювати ескіз - в зошиті
4. Виготовлення власної писанки згідно до ескізу
Немає коментарів:
Дописати коментар