5 клас. М*ЯКІ ІГРАШКИ. Призначення. Різновиди

 

Доброго дня дорогі діти!

Вітаю вас на нашому сьогоднішньому уроку. Перший урок в ІІ семестрі ми починаємо з проведення первинного інструктажу під час уроків з трудового навчання.

 1. Заходити і виходити з кабінету можна лише з дозволу вчителя.

2. Чергові учні мають допомагати вчителеві підготувати класну кімнату, матеріали до уроку.

3. На робочому столі в учнів мають бути всі необхідні інструменти і матеріали за темою заняття.

4. Індивідуальні інструменти і матеріали учні мають зберігати у спеціальній робочій папці.

5. Учні повинні сумлінно дотримувати правил поведінки для учнів школи, правил особистої гігієни і санітарних норм на робочому місці.

6. Перед початком робот звільнити робоче місце від зайвих предметів і матеріалів.

7. Починати виконувати завдання тільки з дозволу вчителя та проведення інструктажу

8. Заборонено приносити до класу небезпечні предмети (ріжучі, колючі, вибухові, вогненебезпечні).

9 Дозволено виконувати тільки ту роботу, що доручив учитель.

Необхідно застосовувати інструмент тільки за його призначенням.

10. Передавати інструмент з гострими кінцями можна лише ручкою від себе.

11. Заборонено класти інструменти з гострими кінцями на край стола.

12. Після завершення роботи слід упорядкувати робоче місце, прибрати сміття.

13. Інструменти і матеріали очистити та розмістити у визначеному для них місці.

 Сьогодні ми з вами поговоримо про улюблені предмети всіх дітей – це ІГРАШКИ!!!! І я думаю ви вже зрозуміли, що наступний проєкт, який ми будемо з вами виготовляти пов*язане саме з іграшками. Але давайте трохи з вами поринемося в минуле, і спробуємо дізнати цікавинки зі світу гграшок.

- Що таке іграшки?

 Іграшки – це речі, які створені для того, щоб гратися. (запис у зошит)

Історія створення іграшок.

Прошу переглянути відеоматеріал «Історія створення м*яких іграшок»

Для ознайомлення з історією, видами іграшок пропоную переглянути відеопрезентацію. Під час презентацію коротко в зошит необхідно записати:

1.  1. Хронологія виготовлення іграшок

Період

Назва іграшки, вид іграшки

 

 

  2.  Класифікація іграшок «Сучасні іграшки мають різне призначення»:

 



Підсумок уроку. Спробуйте дати відповідь на запитання за посиланням:

 

https://docs.google.com/forms/d/1EPA1pXPRAk68dQs2Y1RN0rFHGVtDyorias_AIkat984/edit

 

Домашнє завдання. Підготувати невелику розповідь про свою улюблену іграшку.

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар