Доброго дня дорогі діти!
Вітаю вас на нашому сьогоднішньому уроку. Перший урок в ІІ семестрі ми починаємо з проведення первинного інструктажу під час уроків з трудового навчання.
1. Заходити і виходити з кабінету можна лише з дозволу вчителя.
2. Чергові учні мають
допомагати вчителеві підготувати класну кімнату, матеріали до уроку.
3. На робочому столі в учнів
мають бути всі необхідні інструменти і матеріали за темою заняття.
4. Індивідуальні інструменти
і матеріали учні мають зберігати у спеціальній робочій папці.
5. Учні повинні сумлінно
дотримувати правил поведінки для учнів школи, правил особистої гігієни і
санітарних норм на робочому місці.
6.
Перед початком робот звільнити робоче місце від зайвих предметів і матеріалів.
7.
Починати виконувати завдання тільки з дозволу вчителя та проведення інструктажу
8.
Заборонено приносити до класу небезпечні предмети (ріжучі, колючі, вибухові,
вогненебезпечні).
9
Дозволено виконувати тільки ту роботу, що доручив учитель.
Необхідно
застосовувати інструмент тільки за його призначенням.
10.
Передавати інструмент з гострими кінцями можна лише ручкою від себе.
11.
Заборонено класти інструменти з гострими кінцями на край стола.
12.
Після завершення роботи слід упорядкувати робоче місце, прибрати сміття.
13.
Інструменти і матеріали очистити та розмістити у визначеному для них місці.
Сьогодні ми з вами поговоримо про улюблені предмети всіх дітей – це ІГРАШКИ!!!! І я думаю ви вже зрозуміли, що наступний проєкт, який ми будемо з вами виготовляти пов*язане саме з іграшками. Але давайте трохи з вами поринемося в минуле, і спробуємо дізнати цікавинки зі світу гграшок.
- Що таке іграшки?
Іграшки – це речі, які створені для того, щоб
гратися. (запис у зошит)
Історія створення іграшок.
Прошу переглянути
відеоматеріал «Історія створення м*яких іграшок»
1. 1. Хронологія виготовлення іграшок
Період |
Назва
іграшки, вид іграшки |
|
|
Підсумок уроку. Спробуйте дати відповідь на запитання за посиланням:
https://docs.google.com/forms/d/1EPA1pXPRAk68dQs2Y1RN0rFHGVtDyorias_AIkat984/edit
Домашнє завдання. Підготувати
невелику розповідь про свою улюблену іграшку.
Немає коментарів:
Дописати коментар